söndag 28 augusti 2011

God förmiddag!

Hur är läget?! Själv ligger jag och myser i sängen samtidigt som jag lyssnar på friidrotts-VM. Idag är första dagen den här veckan som jag inte kommer spendera på skolan. Våra undervisningslokaler ligger på andra sidan stan och heter Polacksbacken och Ångströmslaboratoriet. Allt är ganska nybyggt och området är jättemysigt! Det finns gräsmattor där man kan sitta och sola, matrum med microvågsugnar i massor och det finns även en volleybollplan :D igår var det volleybollturnering där. Jag har märkt att ett ganska enkelt arrangemang såsom en volleybollturnering i Uppsala är allt annat än enkelt. Igår var det förutom volleyboll cirka femton olika stationer där man fick träffa olika organisationer inom universitet, till exempel folket som arrangerar forsränningen i Fyrisån! Jag må säga att det är väldigt svårt att ha tråkigt i den här staden :) Nu ska jag snart iväg till min klass där vi ska ordna en klassflagga inför Olympiaden imorgon :D
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar