måndag 15 augusti 2011

Inflyttning i lägenheten!

God morgon! Jag sitter i köket och chillar i väntan på att sticka ut på ett groteskt backintervall-pass. Jag är über-sugen på att träna för jag har ju varit lite krasslig och fått vila hela tre (!) dagar på raken. Det krävs mycket tålamod i mitt liv, något som jag för det mesta inte har.

Idag är det i alla fall dags för min blivande sambo Lovisa att flytta in i vår lägenhet! Jag är nådigt avundsjuk på henne, som får flytta in hela fyra dagar före mig. Oh snap, jag flyttar in om fyra dagar! Det har jag inte reflekterat särskilt mycket över. Jag har varit så fokuserad på att hitta de perfekta gardiner (vilka jag ännu inte hittat efter ändlösa timmars letande på jotex.se) att jag glömt bort tiden. Ouh, vad spännande det kommer bli!

Nu ska jag träna. Peace ouuuut /S:et

P.S. Ni som bor i Uppsala och inte har så mycket för er kan gärna släpa er bort till Kvarngärdet och hjälpa Lovisa med sina 7 väskor med kläder upp till sjätte våningen. D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar