torsdag 11 augusti 2011

Träning i regnet

Idag bestämde jag mig för att min hals var bra igen efter några dagars krångel så jag tog en vända på terrängserietävlingens bana på skidspåret i Sävast. Och se där, jag slog nytt personligt rekord! Det kändes lika bra som en nybakad brownie i magen efter den lite tunga träningsperioden jag har haft bakom mig :) Och på tal om det så har jag omstrukturerat mig själv lite grann! Jag har nämligen tagit en lite paus från orienterigstävlandet för att leta reda på min borttappade motivation och ska istället springa Lidingöloppet i slutet av september :) det ska bli überspännande!

Nu ska jag ta mig en fruktansvärt lång dusch. Måste ju passa på när det inte är någon hemma som kan skälla på mig! /S:et
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar