torsdag 1 september 2011

Sista dagen!

Imorgon är det min sista recce-dag och det ska ju firas precis som allt annat här i Uppsala med en STOR fest, den så kallade finalgasquen! Hur kul det än har varit med mottagningsveckorna här ska det bli skönt att få lite vardag och kanske klämma in lite andra saker än leka vitlökslekar och dansa recce-dans.

Ikväll har jag och sambo-Lovisa provar på vardagslivet genom att sitta framför tvn med varsin kopp ingefärste och jag var som vanligt byxlös. Min filosofi är minsann att livet är skönare utan byxor! Alternativet om det är lite kallt är de så kallade icke-allmänhetspassande-shortsen, som är ett par gamla, trasiga, überkorta samt fantastologiskt sköna shorts som ofta kombineras med en mjukiströja samt ett par låga strumpor. Vid ännu kallare temperaturer kommer gärna morgonrocken fram. Den är näääejz!

Nu måste jag faktiskt sova och tagga inför tvåtimmars-föreläsning om termodynamik. Livet är bra härligt ibland! (obs obs; ingen ironi.) Över och ut från Djäknegatan :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar