måndag 8 augusti 2011

Number one!

God morgon/dag/kväll (beroende på när just DU läser detta inlägg)!

Detta är mitt första inlägg på bloggen vuxenprojektet. För alla er som inte vet det har jag en gedigen bakgrund som blogg-partner på tjugosjub.blogg.se, en blogg som fortfarande finns men som jag inte skriver på längre. Jag har nämligen tagit studenten från orienteringsgymnasiet i Sandviken och har flyttat ut från elevhemmet med adressen 27B! Nu åker jag vidare mot Uppsala och universitetslivet istället.

Eftersom jag hade lovat alla (i det tysta) att starta en ny blogg när jag flyttade till Uppsala kände jag att det var dags nu. Jag flyttar i för sig inte förrän om cirkus tio dagar, men jag köpte en skolväska igår och då började det att kännas ganska aktuellt. Bildbevis kommer när den anländer till brevlådan! Medan ni väntar (dumt att jag skriver ni med tanke på att exakt noll personer läser denna blogg just nu) får ni den senaste bilden som tagits på Sara Lundsten!

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar