onsdag 10 augusti 2011

Onsdag morgon!

God morgon allesammans! Idag stiger jag upp i ottan för att jag ska till tandläkaren. Måste erkänna att jag ska laga två små hål. Jobbigt värre, men jag är ganska van. Mina tänder suger allmänt apa!

Jag har märkt att eftersom jag bloggar från min mobil för det mesta så verkar det bli något knasigt med tidsstämplarna på inläggen, om ni nu skulle bli lite förvirrade :b

Nu ska jag gå och borsta tänderna något så djävulskt så jag slipper skämmas hos doktor Arespång. Tjingeling!

P.S. Enligt min käre vän Josefin får jag bakläxa för felaktig information på denna blogg. Det står ju nämligen att jag pluggar fast jag inte gör det än! Men som sagt, eftersom jag har köpt en ny skolväska känns det ganska officiellt, hehe ;) Om ni undrar vem Josefin är kan alla Uppsala-studenter slå upp årets Recce-bok där hon omnämns som Tant Koll :D en riktigt quinna! D.S.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar