lördag 13 augusti 2011

Helg-stek med far!

(pappas/mammas senaste projekt, en stentrappa)

God förmiddag! Det är lördag idag och jag sitter med min far på balkongen i solen. Det är vaaarmt! Jag sitter här och begrundar om det är värt att följa med min mor och handla. Jag väger för- och nackdelar. Just nu ser det ut som följer:

Fördelar
- Jag får fortsätta min alldeles för jobbiga gardinjakt (behöver dom perfekta grönbruna indisk-inspirerade mönstrade gardinerna till mitt nya sovrum)
- Kan eventuellt få lite schampo, balsam samt andra förnödigheter från ICA.

Nackdelar
- När mamma handlar tar det förjääääävligt lång tid (vilket iförsig inte behöver vara något negativt men idag är jag inte på humör)

Jag får väl återkomma med mitt beslut inom en snar framtid. Peace!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar