onsdag 24 augusti 2011

Recce-Sara!

Ojojoj, när man har kommit in i studentlivet kommer man knappt ut! De senaste dagarna har jag spenderat på väg någonstans dygnet runt och allt är så roligt att man nästan glömmer bort att andas, vilket förstås är lite förargligt. Idag har jag i alla fall spenderat kvällen i min morgonrock, faktiskt kollat på den mycket oanvända tvn och umgåtts med min sambo Lovisa. Och så hann jag ju med ett blogginlägg innan det är sovdags!

Så nu vet alla att jag lever, eller så gott som lever. På bilden kan mitt kära recce-band (Recce är förkortning för recentior som betyder nu på universitet) och som är väldigt snärtigt! Beskåda det ordentligt, för det kan dröja innan reccen Sara finner tid för att skriva ett litet inlägg. God natt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar