måndag 13 augusti 2012

Tjabba-tjena

Är av någon konstig anledning redan måndag. Igen. Idag verkar dom flesta avslutat sin semester så det är lite drag i korridorerna. Mitt arbete närmar sig ett kritiskt, men ack så spännande läge. Finns det något DNA i mina prover? Är cellerna lika superkompetenta som de behöver vara? Fortsättning följer...

Sen hände en alldeles knasig sak idag också! Jag har så smått börjat kika efter en lägenhet eftersom vi i höst mest troligt kommer bli tre stycken på Blodstenen i höst. Hux-flux säger det så har jag nästan blivit erbjuden en! Jag är en bland sex personer som kommer bli tilldelad två lägenheter borta i Lilla Sunnersta. Inte drömlocation precis, men vad fan, vad är oddsen att jag kommer få en egen lägenhet på Blodstensvägen liksom?! Jag väntar med spänning för att se hur detta fortgår.

I eftermiddag händer också en riktigt schön grej, jag ska till ett av mina favoritställen. Nej, inte glassfrysen på ICA. Jag ska till löplabbet och kamma hem ett par terrängskor till sprint-SM. Rätt skor ger rätt känsla som jag brukar säga.

Det var allt! Peace /Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar