lördag 4 augusti 2012

Lördag

Idag sprang jag medel-DM. Tog mig en bronsmedalj. Det var ju kul!
Foten känns underbar också. Det är ju också kul!
Fick två fruktansvärda getingstick ute i skogen, inte fullt så kul.

Imorgon åker jag till Umeå för att börjar jobba. Sedan är det tävling varje helg. Sånt gillar jag massivt mycket. Ska även hinna med lite banintervaller med extrasystrarna hade jag tänkt. Eftersom vi då måste smita in på friidrottsarenan ger jag Stina i uppdrag att köpa en bultsax (Stina, om du läser detta så vet du vad du ska göra). Det blir några spännande veckor framöver, som avslutas med en sista långresa till Uppsala för termin nummer tre. I år har Uppis fått tillökning av nästan hela kompisgänget från Sävast. Det ska bli härligt :D

Nu ska jag äta middag. Tack och adjö /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar