torsdag 9 augusti 2012

Bonjour!

Gooood morgon allihopa! Här sitter jag och väntar på min ytterst trevliga handledare som gillar att ta sovmorgon. Det gör inte mig något, jag tar mig dagens första kopp med te och sätter mig tillrätta i fikarummet. Jag har märkt under mina veckor i vuxenvärlden att fika verkar vara ett utbrett fenomen. Vissa gör inget annat än att fika. Det tycker jag verkar bra.

Igår hängde jag med familjen Awesome (Nilsson) vid en vacker sjö. Där grillade vi burgers/korvar och jag fick lära mig vad en halv special var. Det är tydligen korv + bröd + skagenröra. Jag gjorde misstaget att sätta på ketchup också. Inte okej. Jag hann även få grillkrydda i ögat av lillsyrran och en orm ute i vattnet engagerade hela familjen. Det visade sig till slut bara vara en sten. Denna händelserika kväll avslutades med  Sofias homies som verkar vara riktigt trevliga prickar, men ack så unga och oskyldiga. Heh.

Nu är det dags för jobb! Peace /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar