torsdag 23 augusti 2012

Snart..

Jag längtar tills denna arbetsdag är över för då har jag helg! Och inte vilken helg som helst, det är SM-helg med mina homies. Och idag är det även en vecka (och en dag) tills jag får åka till Uppsala, ett av mina favoritställen på jorden. De andra är:

1. I pappas morgonrock vid frukostbordet i Sävast
2. I min lägenhet i Sandviken (som numera eventuellt är Stinas och Amelies, men jag och Lovisa var där först!)
3. På en solstol på Dafni beach på Zakynthos. GÖTT

Jag är även glad för att det inte är krav på heltäckande klädsel på SM-sprinten, precis som det ska vara. Nu ska jag även läsa igenom reglementet för sprintorientering, det är ju onödigt att klanta sig.

Puss!

P.S Vill gratulera Linkan till sitt nya jobb på Coop i Luleå. Om du som läser denna blogg har vägarna förbi, gå in där och flirta lite med henne! D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar