torsdag 30 augusti 2012

Dagen före dagen

Jobbar sista dagen imorgon. Känns så här (visar med armarna) härligt! Dock är det lite sorgligt eftersom jag lämnar Umeå på obestämd tid. Det är helt klart värt att fälla en tår för. Surrogatsyster Sofia lämnar också Umeå ett tag, eftersom hon ska till Spanien och jobba några månader. Därför är det en liten melankolisk slöja över Kiselstråket just nu. Men som alltid kommer en sprudlande längtan när slöjan glidit av, vi ska ju ut på äventyr! Jag till min nya outforskade lägenhet och Sofia till härliga varma outforskade Spanien!

Icke att förglömmas: Grattis på födelsedagen kära KÄRA Sofia! Du är en underbar vän och syster och jag är ytterst glad att jag fått spendera så många veckor tillsammans med dig den här sommaren. Tillsammans har vi så många legendariska minnen och jag hoppas vi kommer få många fler tillsammans! Puss puss PUSS

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar