söndag 29 april 2012

Hej!

Helgens tävlingar är nu avslutade och jag är tillbaka i Uppsala. Familjen Carlberg i Brottby bjöd på en fin madrass att sova på samt mat att äta. Det tyckte jag var bra! Tävlingarna och vädret i Brottby var superba och jag var ute på en liten sväng idag. Foten kändes lite småbra och det finns nog hopp att den ska bli bra någon gång. Det tycker jag är bra!

Här i Uppsala känner man att det är något stort på gång. Mycket ölflaskor i sophuset, mycket folk som står vid en grill och grillar. Och dricker öl. Orienterarna väljer alkoholfritt denna högtid, eftersom det är 10-mila på lördag, men självklart har vi storslagna planer. Forsränning, kubb och (självklart) grillat bjuds det på imorgon. Jag ska även heja på min anka i ank-racet i Fyrisån. Nummer 1646, you can do it!

Nu ringer pappsen och då ska jag som alltid svara: Yo papa-beeaar! Hejs /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar