måndag 23 april 2012

Ny vecka - ny labb!

Tjenare gänget. Läget? Själv är det bara bra. Har inlett labbveckan i genetik, där vi leker med blod för tillfället. DNA-sekvensering av ett okänt däggdjur, det låter väl spännande? Sen är det en stor fördel att vi får sluta så groteskt mycket tidigare den här veckan än de två föregående labbveckorna. Man har faktiskt möjlighet till ett liv! Ska till exempel in till stan på onsdag och klippa mig. Det är ganska behövligt kan jag säga. Håret går ju ner till rumpan liksom! Eller ja, kanske nyckelbenet...

Mama-bear och Papa-bear var ju som sagt här i helgen! Det var ytterst mysigt och de fick premiärspringa orientering för den här säsongen. Uppsala Möte bjöd på iskalla myrar och klurig orientering. Det gick helt okej för lilla mig, som inte haft ont i hälen på väldigt länge nu! Igår slog jag nytt rekord, 1 timme och 19 sekunders hård jogg. Fantastiskt!

Nu ska jag planera lite mat inför veckan, kanske gå och handla om jag orkar och sen är det måndagsstyrka. Wiiiie! /S:et

Bild från födelsedagskalas hos Hilda i fredags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar