måndag 16 april 2012

Måndag

Hello everbodyy! Nu är jag tillbaka i Uppsala efter ett väldigt härligt lov. Igår kväll kändes det inte särskilt lockande att cykla till skolan, jag hade hellre stannat i Göteborg för läger en vecka till. Minst. En tröst är ju i alla fall att vi ska ha kul i labbet imorgon. Leka lite med bakterier, det är aldrig helt fel.

Jag sprang ju faktiskt tävling igår, det var roligt! Trist bara att det gick så långsamt. Att se folk springa supersnabbt i skogen gör så att det svider i benen på mig av längtan. Ett riktigt grisigt backpass, det är nog min största dröm just nu.

De kommande helgerna är, trots min invaliditet, fyllda med orientering. Mami och Papa-bear kommer denna helg, sen ska jag till Brottby och Ankan. Sen är det maj och då blir det lite Tiomila, EM och en sväng till Mora. Jag ser fram emot att få extremt mycket lera mellan tårna, så som det ska vara!

Det var allt från mig, nu ska jag nog gå och sussilulla :) Natti /S:et


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar