torsdag 26 april 2012

Läser jag bloggar?

Som extremt framgångsrik bör man ju läsa bloggar.Om man själv inte läser andras bloggar, varför ska då andra läsa ens egen blogg? Jag måste säga att jag, även fast det tankesättet passar mig, inte agerar på detta sätt. För det mesta. Det finns dock ett undantag. Har sagt det förr, men den blogg jag läser mest frekvent är Min Blogg. Det borde väl vara höjden av självupptagenhet (kom på det ordet alldeles själv)? MEN, jag har starka argument för att rättfärdiga mitt beteende:

1. Inläggen är skrivna på ett sätt som påmminner om mitt eget sätt att skriva och jag förstår alla ord (för det mesta)
2. Innehållet är relevant för mig, då jag känner igen de flesta individerna som figurerar i texterna.
3. De perioder då jag inte läser så mycket bloggar sammanfaller ofta med de perioder då det inte skrivs så många nya inlägg i bloggen.

Logiskt, eller hur? Eller (som man säger om man är biolog) bio-logiskt! Peace /S:et

Har man lite kortare hår är det enkelt att upptäcka spännande saker (Håret hänger ju nämligen inte över ansiktet)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar