måndag 9 april 2012

Göteboorrg!

Efter en fräsch helg i Kåbdalis med oändligt många soltimmar och totalt 52 kilometer längdskidor (fördelat på två pass. Jag vet, jag är cool) är det nu dags för göteborg! Jag och min massivt packade ryggsäck är redo för en veckas mycket fin orientering i de västerländska skogarna tillsammans med de andra Vittjärvsdamerna. Upphämtning för tågresa sker enligt följande schema: Julia 16.25, Amanda 16.30. Vi håller även tummarna att våra tågbiljetter faktiskt gäller på ett existerande tåg, eftersom det inte verkar finnas på varken SJs eller trafikverkets hemsida. To be continued!

Jag hade gärna kört en så kallad bild-bomb över påskhelgen, men har packat ner kameran. Ni får helt enkelt vänta med spänning på det med! Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar