söndag 1 april 2012

Packning på gång!

Imorgon åker jag hem och eftersom Lovisa redan åkt fördriver jag tiden med att skriva packlista. Eftersom jag har så många års erfarenhet av packning är jag inte längre beroende av att skriva en packlista, men idag gör jag det för nöjets skull! Jag ska lyckas få med kläder och saker till skidsemester, hemma-chill och orienteringsläger i en väska. Det är en utmaning, men jag ska nog lyckas!

Snart ska jag sticka ut på dagens andra pass och jag ska försöka mig på lite löpning igen. Igår slog jag nytt rekord med en löprunda på 52 minuter och idag känns min klena hälsena tipptopp! :) Jag taggar även för tävlingspremiären om två veckor i Göteborg. Då ska jag prova mig på en medeldistansbana och hoppas att det ska gå att springa så fort jag vill.

Allt för mig. Peace! /S:et

Action-bild från Vittjärvs två-dagars 2009.
Mycket bra inspiration inför våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar