tisdag 1 maj 2012

Maj!

Ja, god morgon allihopa! Själv sitter jag fortfarande i pyjamas och klockan är över tolv. Vilken skandal! Men min pyjamas är faktiskt ett vanligt linne så det kanske kan räknas som vanliga kläder i alla fall? Och byxor, det behöver man ju egentligen inte. Så, det jag menade att säga var: Här sitter jag påklädd framför datorn och klockan är lite över tolv. Inget konstigt med det va?

Gårdagen var en finfin dag måste jag få meddela! Draget inne i stan var stort, det fanns allt från jättefulla människor (klockan två på förmiddagen - vilken skandal!) till marknadsstånd och öppna glass-kiosker. Det sistnämnda var då högst intressant för sällskapet i fråga. Vi köpte oss varsin glass (eller tre) och gick runt i solen ett tag. Sedan åkte vi hem, gjorde massivt mycket potatissallad och åkte till den beryktade villan för att grilla och leka oändligt många samt innovativa lekar. Det var en lyckad kväll!

Idag hade jag tänkt plugga, vi får se hur det blir med det. Jag hade även tänkt tvätta. Kanske även ta en promenad i det vackra vädret med sambo-Lovisa. Vi får se vad framtiden har att utvisa! Hej så länge /S:et

Actionbild på Ankan från häromdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar