måndag 19 mars 2012

Tjohuuo!

God kväll. Jag sitter i en nytvättad morgonrock, på väg att glida ner i en nybäddad säng och hela jag är alldeles nytränad och nyduschad. Livet är fräscht, skulle man kunna sammanfatta det hela! Annars så händer inte så mycket, klassen är allmänt glad över vår nya kurs cellbiologi vilket verkar vara allmänt awesome och jag är allmänt glad över att jag inte har ont i hälsenan. Sedan bjöds det på potatisbullar idag i Casa de LLL (Lundsten/Larsson/Lingfors). Dom blev finfina, men jag behöver nog åka hem till mamsen för lite utvecklande träning på det. Mamsen gör underbara potatisbullar. Och lasagne. Det är hennes grej liksom.

Nu ska jag gå och lägga mig, för vi börjar klockan åtta imorgon. Något som kommer repeteras lika mycket som nukleotidsekvenserna i en telomer de kommande veckorna. Lite tufft, men bra ändå. Då har jag ju ännu en anledning att ta rejäla sovmornar på helgerna! Woop woop. Ja, det var allt från mig. God natt då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar