lördag 10 mars 2012

Puh

Ja, det är tentaplugg. Jag längtar tills onsdag då det är över. Som tur har David kommit hem från Portugal med 6 paket singoalla. Den mannen vet hur man levererar glädje till mig! Jag har precis gjort färdigt en gammal tenta i organisk kemi. Det tog typ hela dagen, inkluderat lunch och raseriutbrott. Fy fäen

Men jag ska gå över till lite roligare grejer, som såklart är roligare. Idag sprang jag 47 minuter och 41 sekunder. BAM! Det gick långsamt uta helvete, men det känns mycket bra nu så jag är lite glad. Började drömma om fina långpass och snabba sprinter. Snart så....

Har hunnit med en del saker under blogg-tystnaden. En sväng till Sandviken, en vecka megahosta och kladdkakekväll med OK Linné! Mina bakverk blev hyllade (som vanligt) och folket levererade bra diskussionsämnen.

Klart slut!

Lovisa

Gurk-njutarN

Födelsedagsbarn som fick finfin sång!

SockEN och sockTVÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar