torsdag 1 mars 2012

Flärps!

Sitter och gör en av det roligaste sakerna med att studera. Sätter på flärps på kemiboken! Dom är självklart color-coded också. Grön anger en reaktionsmekanism som bör studeras lite extra, orange anger en analysmetod som bör studeras och de rosa flärpsen anger allmänna tillstånd som bör studeras lite extra. Som ni ser är det mycket som ska studeras. När jag gjort det färdigt, plus läst igenom de resterande fem kapitlen som jag inte läst än så ska jag skriva en tenta. Och sen ska jag skriva två till. Och sen börjar CELLBIOLOGIIIIIIIN!! Taggar som fan. Oh, vad det ska bli trevligt. Och, vet ni vad? Sen är det sommar!

Sen när sommaren är slut ska jag ta bort dom där jefla halsmandlarna. Har telefontid med läkaren på måndag. Då kommer evul-Sara fram. Moahahah! Jag bjuder på en bild också, essential organic chemistry ftw <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar