tisdag 20 mars 2012

Mellanmåål!

Som många andra idrottare som har fullt upp går mitt liv oftast på repeat. Fet frukost - Skola - mellanmål - träna - middag - plugga - sova. Så ser det oftast ut och de olika aktiviteterna kan överlappa varandra ibland, eller byta plats. Lovisa ligger till exempel och sover i soffan just nu. Känns jäkligt lockande, men min mat- och sovklocka har precis ringt för mellanmål. Spinningen börjar om två timmar, därför bör min mage fyllas med lite mat.

Jag har inte så mycket spännande att berätta om just nu, för det händer som sagt inte så mycket. Längtar lite smått efter påsklovet, då ska jag hem och glida omkring i slalombacken och sen (förhoppningsvis) springa min första tävling! Ska sätta mig ner och agera seriös idrottare sen och skriva en liten målsättning inför den tävlingshelgen sen. Den ska jag samla i min högst seriösa IUP-pärm som coach Marjon har utformat. Jag gillar den väldigt mycket, för där kan jag samla allt som har med mig och min orientering att göra! Högst privat är den ju också, mina tankar är inte något jag släpper ifrån mig så lätt. Tänk om någon piratkopierar dom och skapar en massa kloner av mig? Fy fan, vilken mardröm!

Allt från mig, tjingeling! /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar