tisdag 27 mars 2012

Imorgon kanske..

Det är en trött Sara som sitter i soffan med datorn i knät. Två dagars labbande har nästan tagit kål på mig. Och då har jag tre dagar kvar den här veckan. Därför har jag bestämt mig för att skolka från min första cellbiologi-föreläsning imorgon. Känns riktigt bra. Ska nog fira det med en kopp te, om jag orkar ta mig upp från soffan.

På tal om hålet i benet. Jag har fortfarande ett hål där, men det har krympt litegrann. Ska nog pröva mig på en lite träningsrunda imorgon, eventuellt på roddmaskinen. För att få insupa lite orienterings-aromer (svett) var jag och kameran på styrketräningen igår. Det blev lite action-pics. Dom har jag tänkt lägga upp också. Strax!

Annars längtar jag efter påsklov. Pratade med mor idag i telefonen och det var mysigt. Får väl passa på att be om ursäkt (igen) här för mitt uppbrusade beteende. Som Lovisa uttryckte det - jag är lite på hugget idag. Men jag får väl erkänna, jag var bara avundsjuk på mamsen för hon har fått träffa brorsans nya flickvän. Det var nog allt för idag!

/Sarski

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar