lördag 25 februari 2012

Orka diska?

Jag är lite uttråkad. Behöver kanske lite lördagsgodis. Det är ju sånt jag gör när jag har tråkigt, äter goda saker. Det börjar ju en ny kriminalserie på ettan idag. Den, en godispåse och en fet kopp te kanske ser till att jag inte har så tråkigt ikväll. Vi får se, vi får se...

Idag har jag ju faktiskt haft väldigt roligt! Jag var nämligen på utflykt till IKEA i boländerna. Oh, vilket äventyr. Åkte en massa nya bussar, fick träffa Sävast-kompisen Juehanna och handlade en mycket smart hänga-upp-bilder-på-väggen-anordning. När jag tog bilden nedan var ungefär hälften av jobbet gjort, totalt blir det nog en 25-30 bilder uppe på väggen när jag är färdig :) Dessutom har jag precis skickat iväg en beställning på framkallning. Lite bilder från förra helgen bland annat. It's gonna be AWESOME! Jag får tacka Josefin för den goda idén. Tack!

Nej, ska man gå och köpa sig lite godis? Ja, varför inte? Ska ju ändå träna två gånger imorgon och måste se till att rumpan förblir rund och fin! Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar