måndag 13 februari 2012

Måndag

Skolan är avklarad, middagen är uppäten och träningen känns skönt i benen. Det betyder att en måndag är snart till ända och en tisdag är i antågande. Vad händer på en tisdag då? Jo, det är ju alla hjärtans dag vilket betyder att det imorgon bara är TVÅ dagar kvar tills jag blir en stor flicka. Jag ska ju självklart ha ett kalas, något som inte hänt på år och dagar. Det ska bli näejz. Jag får väl be om ursäkt till mor och far för att jag inte bjöd er. Förlåt.

Igår hade jag faktiskt tid att sy lite. Det var länge sen! Det blev tre slakter som resulterade i tre kjolar. Den första invigde jag idag, imorgon tänkte jag ha nästa och sen kanske tredje på onsdag? Tiden får utvisa detta helt enkelt. Har jag nämnt hur roligt det är att skriva på min nya dator förresten? Bakgrundsljus på tangentbordet är nog det vackraste jag sett. Det är nästan så att jag skulle kunna sätta mig i garderoben och skriva. Bara för att jag kan. Jag ser ju nämligen tangenterna ändå! Woop.

Nu ska jag försöka sova, trots att jag druckit en liter te den senaste timmen. Sånt blir man ju pigg av. Tjingeling!

Jag + rosa plysch-soffa = sant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar