fredag 3 februari 2012

Dagens

Dagens fortgår stabilt. Efter hemfärd från mormor väntar nu ett styrkepass, sedan middag och tårta för vi firar ju såklart min födelsedag nu när jag är hemma! Dock är det ju 13 dagar kvar, men man ska börja i tid. Så mycket skidor har det inte blivit. Termometern har visat "low", vilket betyder under 30 minusgrader. Istället skall det köras lite rockgympa à la OK Linné med mamsen. Får se hur spänstig hon är.

Imorgon glider jag och brorsan till Uppsala med hjälp av SAS och Star Alliance. Det vankas middag med Jossan (systern jag aldrig fick) och kanske en bio eller två. Har fått i uppdrag av mamsen att visa Uppsala från sin bästa sida så Andreas får för sig att stanna istället för att åka till Asien till juni. Mor är ju inte helt nöjd med det nuvarande upplägget så att säga.

Nej, nu måste jag ta på mig ett par byxor. Kallt som fäen utan. Peace /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar