tisdag 21 februari 2012

Kvällste!

Jag är inte riktigt säker på att jag är själv i lägenheten. Antingen så gick Lovisa och la sig klockan nio, eller så glömde hon att låsa dörren. Mycket mystiskt... Dock så gör det väl inte så mycket. Kanske får mig en chock imorgon bitti om hon kommer knatandes ut från sitt rum. Eller ännu värre, någon helt okänd person gör det!

Men vad har jag mer gjort idag då? Jo, jag blev bjuden på middag av min käre Josefin eftersom hon missade min födelsedagsfest! Det var mycket mycket gott. Tsatziki slår ju aldrig fel liksom. Nu sitter jag framför veckans höjdpunkt på tvn, House. Mycket bra. Lite biologi-termer slår ju aldrig fel liksom. Sen ska jag gå och lägga mig och tagga officiell tentaplugg-premiär imorgon. Ja, det var väl mitt liv. Intressant va?!

Puss och god natt från blodstensvägen!

Kvällens sällskap

I lördags!

I söndags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar