onsdag 1 februari 2012

Hemma!



Bonjour!

Just nu sitter jag i köket hemma i Sävast (vid min splitternya och extremt fräscha dator). Tänkte plugga lite, men beräkningsvetenskapen gjorde inte som jag ville. Jag smider därför nya planer att ta mig en skidtur i det vackra vädret. 18 minusgrader - riktigt uppfriskande! Med tanke på min nya medicinering bör jag dock ta det lite lugnt. Det kanske jag inte har nämnt förresten? Var hos öron-näsa-hals-kliniken i Uppsala och fick de senaste årens själv-diagnostiseringar bekräftade. Har/har haft mykoplasma i ett okänt antal månader, precis som jag trodde. Vad härligt det är att få äga ut läkarkåren ibland. Jag tror jag pratar för många idrottare när jag säger att vi är trötta på läkare som skiter i oss, god dammit! Jag kan i alla fall rekommendera den über-snälla läkaren på vårdcentralen i Uppsala. Han vet hur man ska handskas med nippriga orienterare :) Så nu knaprar jag lite antibiotika och sen kanske jag får knipsa av halsmandlarna. Jag säger bara en sak - SWEEEEEEET!

Förresten så tänkte jag sluta plugga och satsa på en karriär som trollkarl, vad sägs?


Peace /S:et

2 kommentarer:

  1. Jag som precis hade tänkt skriva att du skulle vinka till mig på tåget som strax passerar Uppsala, men det kan du ju inte göra nu när du är uppe i norr. Krya på dIg Sarskii!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ack och ve! Om jag hade varit där hade jag vinkat som den tok jag är. Ring mig snart så jag vet att du lever!

      Radera