onsdag 22 februari 2012

Konsten att undvika att plugga

Efter en och en halv timme vid pluggbordet på Ångströmslaboratoriet är magen tom, ögonen halvt stängda och Sara uttråkad. Mina kompanjoner har inte anlänt, vilket betyder att jag inte kan snacka med någon. Istället får jag sitta här och låtsas vara osocial. Något som jag inte riktigt trivs med. Dock ser jag en ljusglimt! Vår lektionsledare (har egentligen lektion nu men orkar inte vara på den) ser ut att köpa en kaffe i caféet (höhö.). Det brukar tyda på att lektionsuppgifterna är färdig-redovisade. Det medför i sin tur att folk snart kommer droppa ut från lektionen och glida upp hit till hyllan istället. NIIICE! När dom kommer ska jag låtsas ha suttit här sen klockan åtta och redan hunnit räkna igenom tre test-tentor. Hihi.

Peace /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar