lördag 19 oktober 2013

Vilken underbar helg

Pluggar som en gris. Jag kan numera titulera mig "duktig tjej". Tar ansvar för mitt lärande. Ser till att jag kan fortsätta få CSN. Det känns helt okej, fast ändå inte alls, men typ som att jag aldrig kommer ta mig över detta berg av information, fast det är ganska kul, okej jag kommer rocka fett, fast näää. Ungefär så. Jag har ju dock gjort detta cirkus 16 gånger förut (4 tentaperioder per år, i snitt två tentor per period, alltså 16 stycken. Duktig tjej!) så varför ska jag inte klara det denna gång? Det ordnar sig nog. Behöver ni veta något om äckliga parasitiska sjukdomar såsom malaria (orsakas av eukaryota parasiter från Plasmodium-släktet) eller Afrikanska sömnsjukan är det i alla fall mig ni ska fråga.

Imorgon ska jag upp klockan fem. Ser fram emot det. Over and out! /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar