fredag 11 oktober 2013

Dagens Rut


Här sitter vi och njuter! Jag gör mig redo för att kolla ikapp på lite serier (det här med tentaplugg tar en jävla tid), medan Rut myser på köksduken. Hon är en väldigt schizofren katt. Ena stunden ser det ut som om hon kommer sova i hundra år, tre sekunder senare har hon bitit i allt inom femton meters radie (allt i hela lägenheten alltså). Jag ser det som något positivt att vi har fått en sådan aktiv liten kissemiss. Hon är också väldigt social och trevlig! Igår hade vi hela tre personer på besök och de fick träffa den allra roligaste, sötaste och busiga sidan av Rut. Mamma Sara är nöjd! 

Imorgon är det dags för mitt första officiella 25-manna, som Alice så fint påpekade i tidigare inlägg. Jag springer tredje sträckan för mitt egna klubb (aldrig hänt förut). Känner mig spänd och redo. Har hunnit sova ikapp det jag missade på nattåget under veckan, så nu är jag fräsch både i ben och knopp. Hur det går får vi se imorgon.

Peas out! /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar