lördag 5 oktober 2013

Pinkavinkakontor i norr

God förmiddag! Här sitter man på toaletten på blåbärsstigen, i Sävast. Hemmaplan alltså! Läget är fint här uppe. Åt precis ren till lunch, körde innan det ett brutalt fint intervallpass uppe på Gruvberget. Hällarna sken, renlaven lyste upp marken och trädens gula löv gav ett gyllene sken över skogen. Det var pure om jag får säga det själv. 

Efter toalettbesöket ska jag och mamsen åka med ett vackert motorfordon till stan, köpa en kattbur och sen är jag officiellt mamma! Har drömt mardrömmar om att jag ska fördärva den stackars lille katten i flera veckor, är satans nervös. Tur att jag har Alice som stöd. Vad skulle jag göra utan henne?!

Vidare information om denna helg kommer eventuellt fortlöpande på denna blogg, om jag har något att säga alltså. Annars syns vi i Uppsala på måndag morgon! /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar