tisdag 22 oktober 2013

Vad vore inte ett hårt långpass, om inte alldeles..... underbart!..

Hallå och hejsan

Sitter här och är lite bitter. Tenta numero dos på torsdag. Har en del att lära mig så att säga... Något som gör mig ännu mer bitter är min fot. En månad sedan jag stukade den och den gör fortfarande ont. Just nu saknar jag löpningen så mycket att jag blir arg och frustrerad så fort jag tänker på det. Drömmen just nu är en redig söndagsträning med Sundsvalls OK. 20 km, tre berg och hets med gubbarna. Termometern visar ett par minus och solens strålar glittrar i det frosttäckta blåbärsriset. Det är sådana pass som får en att klara av veckorna när allting känns tungt.

Sluttjatat. 9.00  imorgon är jag hos sjukgymnasten. Ska försöka få lite ordning och reda på den nu.

Alice
lagomt oglad tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar