onsdag 23 oktober 2013

Världens bästa sambo

Alice kommentar om världens bästa sambo gör mig alldeles varm i hjärtat. Ska planera om vår semester (skulle egentligen springa Höknatten) så hennes invalido-fot inte skadas ytterligare. Vi är ett riktigt radarpar, Alice och jag. När man delar så få kvadratmeter som vi gör måste man komma överens. Jag känner att vi på dessa månader tillsammans kommit varandra ganska nära. Riktigt mysigt! Det blir ju inte sämre av att Alice och Rut älskar varandra högt över skyarna! Nästan lite för mycket ibland, oroar mig för att Rut inte fattat att det är jag som är sugar-mama. Fortsättning följer på det i alla fall.

Nu ska jag peppa Alice inför tentan imorgon. Övergången från gymnasiet (chill-pill, behöver inte plugga utanför skoltid) till universitet (fan, hinner inte träna. Skolan tar för mycket tid. Livskris) är inte alltid enkel. Sen tar vi långhelg med fest!!!!

Peace out /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar