söndag 11 september 2011

Söndagssjukling

Yup, fortfarande sjuk. Igår efterniddag mådde jag ganska bra, men när jag vaknade imorse hade jag feber och en sjuuuuk huvudvärk! Tummen ned för det. Jag har spenderat dagen i horisontellt läge i soffan med tv-kontrollen och biologiboken. Och en gedigen mängd te såklart.

Den senaste halvtimmen har televisionen bjudit på en gammal klassiker, nämligen Barnen i Bullerbyn! Anna, Britta, Lasse och de andra bjöd på en in nostalgitripp och efter det orkade jag till och med diska! Tyvärr är ju barnprogram überkorta så efter en halvtimme övergick jag till konstformen "att zappa". Fastnade för en dokumentär om indisk film. Mycket givande! Jag återkommer om jag lär mig något.

/Sars
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar