måndag 26 september 2011

Puh!

(Vad mer behövs på kvällskvisten?)

Jaha, nu var det måndag igen. Knappt hinner helgen ta slut innan veckan börjar! Jag och min nya fräscha klänning stack iväg till skolan vid tjugo i åtta och hade ganska roligt. Vi fick nämligen gå på studiebesök hos institutionen för fotokemi och molekylärvetenskap på Uppsala universitet. Där håller en grupp på med forskning om hur alger kan tillverka vätgas till bränsleceller. Mycket intressant!

Imorgon händer också något intressant, jag ska nämligen göra toastmaster-premiär på en klassmiddag. Lite nervigt är det, men jag har ju sångledar-über-Viktor. Han har koll på det mesta så jag klarar mig!

Nu ska jag krypa ner i sängen med... Ja, helt själv faktiskt, om man inte räknar boken om lasermannen. Rauwr! Natti, natti :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar