fredag 9 september 2011

Fredag!

Klockan fem är det officiellt helg för klass X1A! Det är nice, men på grund av min stora sjukfrånvaro denna vecka får jag nog dejta biologi-boken i helgen. Det är i för sig inte så hemskt, eftersom det är min nya favoritbok, men man vill ju göra annat på helgen också. Därför ska jag på Kulturnatten (något kulturigt grejs i Uppsala) på lördag och se Tove Styrke! Det ska bli nääejz så att säga. Mycket nääääeeejz. Jag hörde lite rykten om en tacokväll med min klasskompisar, vilket heller inte är helt fel. Jag gillar tacos och jag gillar kvällar. Vad kan gå fel då liksom?

Jag är ju sjuk som sagt. Det var helt sjuuuukt vad jag var sjuk igår. Gick hem från skolan efter två föreläsningar, däckade i sängen och Lovisa väckte mig för att jag skulle äta lunch klockan kvart i fem. Sen låg jag i sängen till klockan åtta (tillsammans med bland annat biologiboken) för att gå och äta och sen däcka igen. Idag ska jag släpa iväg mig till skolan med hjälp av socker och värktabletter för att genomlida en datalektion. Fast jag överlever nog, värre saker har hänt här i världen än att en liten flicksnärta får en förkylning.

Avslutningsvis vill jag önska alla orienterare lycka till på SM i helgen! Det känns lite knasigt att inte packa väskan och hoppa på tåget ikväll, men så är livet ibland (: Peaceeee! /S:et

MVOF (Mycket vackra OLGY-flickor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar