söndag 4 september 2011

Friidrott och färskost

God dag! Här på Djäknegatan känner jag och Lovisa oss vuxna. Vi har nämligen varit och storhandlat tillsammans för första gången! Jag kan rapportera att det gick mycket bra, vi höll oss till inköpslistan och hade med oss de mycket fördelaktiga ryggsäckarna så vi slapp matkassar på cykelstyret. Tummen upp för det!

Idag såg jag en bild på vår klass från studenten. Mycket vacker såklart. Jag blev lite smådepp över att vi inte kommer ha några fler fysiklektioner tillsammans, för vi hade mycket mycket roligt på dem. MYCKET roligt. Nu har jag ju dock turen att läsa en kurs med två gamla klasskamrater (Emil och Ida) så vi kan ha kul tillsammans på  grundkursen i kemi det kommande halvåret! En som jag dock inte kommer se så ofta är MPB, Max-Peter Bejmer. Den jäveln har nämligen stuckit till USA! Snyft. Han har dock en superduperkul blogg som man kan läsa om man nu vill och kan läsa: http://mpbejmer.wordpress.com/

Nu ska jag aktivt kolla på friidrotten på SVT. Love you Jacob Hård! /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar