tisdag 7 januari 2014

Back in town!

Sara den allsmäktige speaking. Livet i Uppsala har startats upp igen. Rut och jag anlände för ett par dagar sen, Alice kom i söndags och vi är alltså kompletta på Salixvägen! Alice befinner sig i detta nu på träning och jag sitter hemma och surar. Lite smått ont i halsen stoppar mig idag. Funderar på om jag ska sluta sura och städa toan. Kanske äta lite. Eller baka. Måla naglarna funkar också. Får se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt.

Oavsett vad som händer denna fina tisdag så har jag tenta imorgon. Genomik - experimentella metoder. Himla intressant ämne faktiskt! Jag har kommit till insikten att, för att bli cool här i världen, då måste man uppfinna något riktigt, riktigt coolt. Och då menar jag verkligen coolt. Ni anar inte vilka galna grejer man kan göra nuförtiden. 

Som avslutning slänger jag upp lite snärtiga bilder jag har tagit under lovet:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar