onsdag 29 januari 2014

Meddelande till Alice

Hej Alice! Hur mår du du? Jag mår bra. Jag och Rut pinnar på här på Salix medan du är i London. Vi klarar oss bra, har endast råka sätta mig på henne en gång. Då fick hon en skål mjölk. Har för övrigt några saker att bekänna. Känns bäst att göra det så här när det är ett hav emellan oss. Here it comes:

- Jag har lånat dina träningshandskar ett par gånger. Dom fina. Och med ett par gånger menar jag varje dag. Planerar att tvätta mina egna inom kort. Kommer då också tvätta dina.
- Har ätit ur ditt russinpaket. Mitt var helt enkelt för långt bort.
- Använder din säng som avlastningsplats. Känns helt okej eftersom det faktiskt är min säng. Dock är det ditt överkast. Det här med "att äga" är något vi måste diskutera efter din hemkomst.
- Använde din ryggsäck när jag gick och handlade. Har inte lagt tillbaka den på sin rättmätiga plats än.

Det var nog det jag hade att säga. Hoppas du har det kul och tränar på din utrikiska. Jag och Rutan saknar självklart dig och längtar tills du kommer hem. Planerar ett fint distanspass på lördag, vid vattnet. Bara du och jag. Och sen på kvällen är det fest. Kul!

Hej hej /Din Eviga Kompis

Lägger upp en bild, för att komma ihåg hur du ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar