måndag 30 december 2013

Tjohej! Alleballeblue här!

Sitter på tåget och är allmänt jättenervös. Jag ska till Uppsala och laga mitt livs första tandhål. Lite typiskt att den enda tiden som fanns detta år (= sista gratisbesöket hos tandläkaren) var den 30:e. Som tur var så är jag i viken över nyår, alltså är det inte jättelångt att åka.

Funderar på om det är okej att komma till tandläkaren oduschad efter träning? Vi sprang sprintintervaller imorse och jag hann inte duscha innan jag skulle med bussen. Fick idén att åka hem till Salixvägen och duscha, men insåg ganska så snabbt att nyckeln är kvar i Viken... Får se hur jag gör, antingen så skiter jag i och dusch, svetten har ändå torkat in vid det här laget, eller så löser jag det på annat sätt...

Över och ut!
Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar