onsdag 25 december 2013

Efter-jul-koma

Sara den allsmäktige här.

Julafton utspelade sig igår. Mycket trevligt! Tittade för första gången i mitt liv inte färdigt på Kalle Ankas Jul. Ville hellre umgåsa med familjen. Börjar man bli vuxen? Återkommer med detta. Rut blev tyvärr förpassad till fostermamman eftersom bror min är allergisk. Befinner mig således i djup depression. Fyra dagar utan skrutten min, hur ska jag överleva? Kan inte sova på kvällarna, ligger i min säng alldeles ensam och har ingen katt att skeda med. Livet är tungt ibland.

Två veckor till tenta idag. Det betyder plugg. Har laddat upp med brutalt mycket julfika och frukt och te i min nya fina tekopp som jag fick av mor och far! Jag och Alice befinner oss på ett livslångt letande efter den perfekta tekoppen, känner att jag kommit lite närmare nu. Swedish Grace tekopp med tillhörande fat har perfekt form och mönster. Saknar lite större volym och liiiite tunnare porslin. Slutsats: koppen får 4 tepumlor av 5!

Nu ska jag återgå till massiv parallell sekvensering med Illuminas system. Tjing tjong från Norrbotten!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar