torsdag 19 december 2013

Tjing tjing!

Lundsten speaking. Snart dags för the last supper at Salixvägen detta år. Om cirkus (exakt) två timmar och tre minuter glider jag och Rutis hem till Sävast. Rutan är ju faktiskt född på Blåbärsstigen, så hon får komma tillbaka till sina rötter precis som jag. Ser fram emot detta under jullovet:

- Inte plugga förrän efter julafton (alltså om typ en vecka)
- Åka skidor
- Göra snögubbar i snön
- Snöpulspass i snön
- Hänga med alla som é nåt (och Amanda)
- Klä julgranen
- Försöka hålla Rut borta från julgranspumlorna
- Ge världens bästa julklapp till familjen
- Fira nyår
- Chilla och grilla
- Äta
- Njuta av det groteskt stora köket vi har
- Använda diskmaskinen

Får väl se hur många av dessa jag hinner med under lovet. Kommer saknar min kära sambo, men spelar hon sina kort rätt får hon komma tillbaka. Hon har i alla fall lite tentor efter jul. Som tur är tar Paradise Hotel uppehåll över jul, så (senast) 6 januari ska jag och Alkis ha reunion på Salixvägen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar