tisdag 10 december 2013

tandis


Hej här sitter jag och skriver lite referat. Jag har tre stycken á 600 ord som ska lämnas in denna vecka. Men grym som jag är så går det ju plättlätt.... bara jag orkar hålla mig vaken på dagens fyra timmar långa föreläsning om vägtransporter.. *ber till gudarna*, vad kan man ens säga om vägtransporter i fyra timmar?

Imorgon ska jag till tandläkarn, mitt livs sista gratisbesök. Jag har en skräckblandad förtjusning för tandläkare, de gör något bra, men det är fruktansvärt obehagligt när de ska hålla på och pilla i munnen med den där vassa lilla kroken. Och för att inte tala om röntgen! Jag hatar när de ska ta röntgenbilder, de stoppar in en fet plastbit i munnen och säger "bit ihop!" också måste man bita jättehårt, trots att det gör ont och det rinner drägel ur mungipan. Jag hoppas i alla fall att hen putsar ordentligt så att mina tänder blir extra fina!

Nu ska jag göra mig i ordning för lite skola. Envariabelanalys, here i come!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar