söndag 10 november 2013

Sundsvall levererar

30 kilometer njutning har jag fått vara med om i helgen. Jag och Alice har hunnit med ett antal berg här i trakten och jag måste säga att det är vackert här! 

Jag bör också nämna att det såklart blev vinst på Höknatten, vi krossade allt motstånd med cirka fem minuter före lillasyster Hugosson med partner. Dom var vassa och ledde ett bra tag och efter vi gick om låg de i rygg på oss ganska länge. Tack vare vår styrka i sluttningarna på Södra Berget kunde vi dra ifrån. Det var kung. Jävligt göttig känsla. Har inte vunnit något på ett bra tag så jag är glad och nöjd!

Idag tog vi med oss lite grillkorv och knatade upp på Klissberget. Sedan sprang vi likt två afrikanska gnuer ner och hem till Ättehögsvägen. Nu sitter vi på varsin toa och njuter. Snart hemfärd till lilla Rut, som verkar ha haft en bra helg hemma i lägenheten! Jag läääängtar!


1 kommentar: