söndag 17 november 2013

Ännu en söndag.

Hejsanhoppsan!

Här sitter jag och filurar lite. Tänker att jag borde göra något bra av denna vackra söndag. Kanske ett distanspass? På cykel. På friskis... Inte alls kul, men jag ska släpa mig dit någon gång innan dygnet är över. Igår gick det upp för mig att jag inte har något liv. Jag var absolut sist kvar på friskis. En lördagkväll. Heh.

Nej! Slut på tråkigheter. Nu ska jag berätta något kul! Jag drog en spontanare till Sandviken i Torsdags. MYCKET trevlig. Jag hann med en hel del:

  • Red Cord på JMC
  • Torsdagsmiddag på skolan
  • Lunchdate med coach Marjon
  • Lite catch up med saknade olgysar
  • Kaffehäng på kontoret
  • Go-middag med Kickan
  • Missa 41:an till Gävle
Vad jag inte hann med var att träffa min lila lilla syster som var där på intervju. Vi missade varandra med ca 5 minuter. 

Alice









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar