fredag 29 november 2013

Folk på ingång!

Uppsala Träningshelg. Den helgen då man befinner sig hemma men träffar så många kompisar att man får spader. Hugo, min lilla skånska vän, anlände igår. Idag kommer Amanda och Annika och Ludvig och alla ska befinna sig hemma hos mig inom ett par timmar! Inte nog med det, vi har ju även 100 andra människor som jag får träffa på träningen ikväll. Underbart!

Helgen inleddes redan igår för min del, eftersom jag inte har en enda liten minut schemalagd idag. Ligger just nu och funderar på vad jag skulle köpa i julklapp till mig själv, om det hade varit socialt accepterat. Min far köpte en rakapparat till sig själv för ett par år sen, det var roligt. Funderar på att göra något liknande i år. Jag kan ju faktiskt använda Rut som en fasad. Typ "God Jul mamsen från Rutan". Det skulle vara nice. Jag har i alla fall kirrat en julklapp till henne. En folie-boll, höhö. Nej, skojar bara. Tror faktiskt att den klappen kommer idag. Får fundera hur jag ska göra för att hon inte ska se när den kommer.


Dagens Rut

/S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar