tisdag 26 november 2013

Heureka!!

Har nått en ny nivå av lärdom. Föreläsare-Piotr jämför bosoner med studenter, som gillar att vara näääära varandra. Det här totalt mindfuckande ämnet är ganska roligt, så länge man lämnar det sunda förnuftet utanför dörren. Underbart!

Gårdagen spenderades mestadels med träning och avslutades med lite Paradise Hotel. Har fått med mig Alice fullständigt nu. Det trodde jag minsann inte, hon har ju lite klass och stil jämfört med mig. Det är ju så synd att det är så sent på kvällsingen, slutar klockan elva! Var nådigt trött när jag cyklade iväg 07:20 imorse för att klättra lite klättervägg. Puh! Göttigt att snart få åka hem och sova. Ska lägga mig i soffan och inte göra ett skit. 

Peace out /S:et (jag hoppas någon fattat varför jag skriver så, det uttalas ju nämligen "ässet". Tihi)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar